Niet of nooit geweest

Niet of nooit geweest
De nieuwe nederlandse soap in wording

zondag 6 december 2009

Aantal aanmeldingen voor NIET OF NOOIT GEWEEST al over de 1.000


Mag ik me even voorstellen? Ik ben Lucas van Amerongen, de eigenaar van productiemaatschappij F.A.S.E. en producent van een nieuwe Nederlandse soapserie Niet of nooit geweest. Samen met mijn collega´s werk ik momenteel 24/7 achter de schermen aan de nieuwe Nederlands/Belgische soap NIET OF NOOIT GEWEEST.

Aanvankelijk hebben we intern gezocht naar de juiste spelers maar toen kwam Canvas met het idee om juist nieuw talent een kans te geven mits zij bereid zijn om onze intensieve mini-opleiding te volgen. Sinds twee weken adverteren we - in zowel de bladen als op internet - met de vraag of er mensen zijn die zichzelf als soap-acteur/actrice zien. Nou dat hebben we geweten! Gisteren kregen we de duizendste (!) aanmelding binnen.

Helaas is er maar plek voor tien acteurs, maar wie niet waagt wie niet wint. Succes alvast en wie weet tot ziens op de set!


Lucas van Amerongen - casting director NIET OF NOOIT GEWEEST

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.